Friday, October 17, 2008

ari ni sgt sibuk....

ari ni sgt sibuk...
buat video presentation untuk esok... tensen... xde idea... buntu...
tp, aku xtau bile aku tido mlm td, aku mimpi aku wat video....
jd, aku tiru je idea dlm mimpi aku...

ari ni sgt sibuk...
walaupun sibuk, aku nk post entri gak...
aku nak meluahkan ape yg bermain di fikiranku...

ari ni sgt sibuk...
aku duk je depan komputer dari 9 pagi hingga 12.45 tgh ari...
lepas tu, aku mandi n siap2 gi masjid... solat jumaat...
lepas tu balik bilik, singgah beli nasi. makan nasi depan komputer...

ari ni sgt sibuk...
aku ngadap lg komputer.... tensen...
mata aku dah xlarat nk tgk skrin komputer lg....
sbb tu, aku da xnk tulis ape2 lg ari ni...

ari ni sgt sibuk...
aku kene ngadap komputer lg...
tensennya...

4 comments:

nurilahi said...

hohoho..chayyok!

shamel said...

ok hari sibuk da lepas..
ke maseh sibuk??
hmm~

Jepah said...

>>>nurilahi:
tq2...

Jepah said...

>>>shamel:
sibuk gak... masih byk keje lain...