Friday, October 31, 2008

hari ini hari Jumaat...

Enntri kali ini menggunakan bahasa melayu sepenuhnya kerana penulis baru sahaja habis peperiksaan bahasa melayu untuk kerjaya... peristiwa yang ingin di ceritan pada entri kali ini berlaku pada pg tadi lebih kurang pukul 8.

"Jep, nk ape2 x? aku nk gi beli roti canai," 3p4h betanya padaku...
"Roti telur la satu", jwbku ringkas.
"Ok"

3p4h tiba di bilik besama2 roti canai yg di beli.

"owh, ari ni pasar malam..." ayat penyata dari Sob.
"Pasar malam?" ayat tanya dari Adan.
"Pasar malam?" ayat tanya dariku.
"Ye la. ari ni kan ari jumaat..." jwb Sob.
"Bukan ari ni ari khamis ke?" tanya Adan.
"Kalu ari ni ari khamis, korang jawab balik la exam ungs. hahahahaha..." ayat penyata dari Sob.
"Kalau korang tngok ramai org gi gi masjid mase Zohor nanti jgn la terkejut ye," 3p4h berkata.
"Eh jap... ye la... ari ari jumaat..." ayat penyata dariku...

huhh... sudah tidak ingat hari lagi... hari jumaat pun boleh lupe... Jep... Jep... ini lah kesan musim peperiksaan. hari pun tak ingat. nasib baik kawan2 tolong ingatkan... huhuhu... sebab hari ini hari jumaat, esok hari sabtu... muahahahahaha...

7 comments:

szakif said...

ape kaitannya dengan cite yang beli canai tu dengan cite yang keliru hari ni?

Jepah said...

ntah la... aku pun xtau... sebab aku mmg tgh keliru kot...

3p4h said...

Hahaha... mmg lawak la masa 2 jep. Boleh lak korg lupe kn ari apa? Sabo je la aku...

Jepah said...

>>>3p4h:
tu ah... seyes aku x tau langsung ari tu ari jumaat... huhuhuhu...

kumansakti said...

http://theskodeng.blogspot.com/

Jepah said...

>>>kumansakti:
kekgi cuti aku visit mu eh... tgh exam ni...

Anonymous said...

http://13dfgsdfg57.com/