Wednesday, October 8, 2008

Kerana RM 1...

Tarikh: 6 Ocktober 2008
Tempat: Gerai Makan

"Jom makan keropok lekor"
"Jom"

"Cepat la..."
"Ok!"

"Makan la..."
"Aku ada seringgit... air apa yg harga seringgit? Air bandung brape ringgit?"
"Ntah..."

"Aku ada seringgit... Teh ais brape erk?"

"Teh ais xde ari ni..."
"Aku ada seringgit... share air nak?"
"Aku ada 70 sen... ape kate amek air coke?"
"Mintak la ais 2 gelas"
"Ok!"
"Nak air ape ni? Coke bleh?"
"Ikut ko la..."
"Ok.."
"Xpayah la tuang air banyak sgt kat aku..."
"Ko byr seringgit, aku bayar 70 sen... ko kene lebih la..."
"Ala, x kisah la..."
"Korang ni makan keropok x cicah lada ke? Tukar la... mu amek yg ni"
"Ok.."
"Eh, air aku da hbis la..."
"Ckap la ko nk air aku sket..."
"Eh, xpela... ko byar seringgit.."
"Amek je la..."
"Ok.."
"Dah kenyang la... terime kasih belanje makan keropok"
"Ok..."
"Eh, duit tu nk bawa naik bilik ke?"
"Bak sini aku tlg bayar air korang..."
"Ok..."
p/s: aku pun x tau ape aku tulis ari ni... OK....

0 comments: