Friday, November 7, 2008

Sepi...

Aku tidak tahu mengapakah aku boleh menulis entri seperti ini ketika musim peperiksaan ini... tetapi yang aku tahu, tiba-tiba sahaja aku tiada mood untuk belajar... hatiku terasa sepi seperti cerita sepi yang pernah ku tonton... entah kenapa aku boleh menonton cerita sepi... tapi, memang best... aku suka puisinya... sangat mendalam maknanya... huhuhuhu.... apa-apa pun, aku kene kuatkan semangat untuk belajar... aku tidak akan membenarkan sepi mencengkamku ketika musim peperiksaan ini... peperiksaan akan datang berderet-deret selepas ini... 8,9,10 n 11 November 2008... huhh... satu perjalanan yang mampu memenatkan dan mampu membuatku sepi dari dunia gamers.... muahahahaha... jom sambung belajar balik... hehehehe...

2 comments:

As said...

sebab paper banyak sangat..bile da last2 neh lg kuat pressure suh pegi berfoya2..hehe

Jepah said...

>>>as:
bukan nk gi berfoya2 la... tp jasad je kat sini... roh da kat rumah... hahahahaha