Wednesday, December 3, 2008

Bestnya mandi hujan...

Dah lama tak jadi budak-budak... Jadi, 2 hari lepas, masa hujan turun dengan lebatnya, aku keluar rumah dan mandi hujan... hahaha... tapi, mandi hujan bukan perkara utama. Aku pergi memasang tauk (mcm fisihing rod la...) di tempat yang dinaiki air. Dah lama aku tak memancing ikan. Seronok rasanya walaupun hujan. hehehe. Walaupun hanya seekor ikan haruan yang aku dapat, aku tetap rasa seronok. Jadi, hari ni, aku nak pasang tauk lagi walaupun hujan telah pun berhenti sejak semalam. Bestnya makan ikan darat. Kamu semua nak join? JOM!!!

10 comments:

As said...

jep, ikan darat maknanya..?
:D

oy pegi mandi hujan eh..isk3..
tak baek ah mandi hujan neh (dgan nada jeles, aha!)

shamel said...

ok kalau hujan lebat..
tolonglah..
jgn dekati air sungai, laut, tmpat yg dinaiki air melebihi paras 2 meter..

Jepah said...

>>>as:
ikan darat? mcm ikan keli, ikan haruan, ikan puyu... ikan yg x hidup kat laut la...

best btol mandi hujan... hehehe
(nk bg jeles lg)

Jepah said...

>>>shamel:
hujan lebat la lg best shamel...
baru best nk mandi...huhuhu..

As said...

ikan sungai ke?

Jepah said...

>>>as:
hmmm... i'm not sure... ikan darat besenye hidup kat tali air... parit...
tp, bleh consider as ikan air tawar kot...

As said...

ooOOoo
camtuh..

:D

Jepah said...

>>>as:
tp... x sure la... ikan darat tetap ikan darat... huhuhu...
ikan darat bese hidup kat tali air... sawah... parit... huhuhu...

Anonymous said...

tak de ke blog pasal result exam???

Jepah said...

>>>anonymous:
da ade... baru siap...