Sunday, December 28, 2008

Salam Ma'al Hijrah... 1430H is coming...

Selamat menyambut awal Muharram 1430H... Tahun 1429H bakal melabuhkan tirai sebaik sahaja terbenamnya matahari pada hari ini... Semoga tahun baru hijrah ini memberi erti yang besar dalam hidup kita. Sama-samalah kita berhijrah dari tidak baik kepada yang lebih baik. Dari yang baik kepada yang lebih lebih baik... dan begitulah seterusnya...

Hari ini mesti lebih baik dari semalam... Esok mesti lebih baik dari hari ini... Bersama-samalah kita menyambut kedatangan tahun baru hijrah ini dengan doa awal tahun dan doa akhir tahun... rujuk entri ini untuk doa...

Semoga kita semua mendapat rahmat dari-NYA... InsyaALLAH...

14 comments:

shamel said...

Selamat menyambut Awal Muharram Jep..

Jepah said...

>>>shamel:
salam ma'al hijrah shamel... =)

Szakif said...

ko tak wish kat aku pun jepah? *matila demand lebey~ :p

selamat menjadi orang yang lebih pada tahun yang baru semua orang! :)

3p4h said...

Slmt thn baru...

Hijrah ya??? Hehehee...

izzahismail said...

slm maal hijrah :)

Jepah said...

>>>szakif:
aku wish kat cni utk sume org.... k?

Jepah said...

>>>epah:
hijrah la kot... insyaALLAH...

Jepah said...

>>>izzah:
salam ma'al hijrah to u too... =)

As said...

ayat zaki cam terbalik??

© Liyana.Sara.Salleh said...

As...
terbalik atau terkurang sesuatu???

jepah...
Salam Maal Hijrah...
dah wish kat shoutmix...
tapi nak wish gak kat sini... :D

Jepah said...

>>>as:
ayat zaki? xtau ler...

Jepah said...

>>>liyana:
wish la byk2 kali pun...
ok je... =)

Szakif said...

as, double meaning boley~

Jepah said...

>>>szakif:
as, zaki tnye tu... jwb ler... hohohoho...