Wednesday, January 21, 2009

Sempatkah aku merasainya?


Pembinaan baru sahaja bermula... sempatkah aku merasainya?

14 comments:

Mohd. Ramadan said...

hurmm... tak smpat la bro..
Dok jer kat KOM tuh.. haha

3p4h said...

Macam x smpat je bro... =p

Jepah said...

>>>ramadan:
mmg duk kat KOM pun ni... =p

Jepah said...

>>>epah:
tu la psal... tp smpat la kot tgk cerucuk2 naik... hahahaha...

miko said...

memang xsempat la...

shamel said...

eh..construction in progress da korg punye kulliyyah? x sangka.. erk.katne ea?

aku nye pon blom tentu xkn la kao sempat plak. hanya miracle je mengubah segalanya. hehe~

Jepah said...

>>>miko:
smpat la tgk construction... huhuhu...

Jepah said...

>>>shamel:
kat belakang kulliyyah pharmacy la shamel...

shamel said...

oh yeke? laaa...berjiran la kte. kan sng klu die wat bridge kulliyyah aku dgn kao. sng sket. x yah nak trun naek tangga..well, kitorg kan kat ala2 bukit antarabangsa kann..uhuh!!

Jepah said...

>>>shamel:
a'ah... berjiran ler...
xleh wat bridge... nnti ari2 nmpak muka ko kat kulliyyah aku... hahaha
(mcm smpat je aku masuk kulliyyah tu)

a'ah la... ala2 bukit antarabangsa...

izzahismail said...

i dont think my batch pon sempat.
huuuu.

Jepah said...

>>>izzah:
batch izah sempat kot... smpat tgk siap... =p

Szakif said...

ko sekang 2nd year kan~ erm.. macam tak sempat je.. huhu....

tapikan tahu tak dulu patutnya bangunan KOS sekang tu jadik bangunan KAHS? kitorang asalnya tak nak pindah dowh~ biarlah bangunan tu KAHS amik2. tahu2, kena pindah gak dan menyisihkan KAHS. kesian korang. huhu~

nanti kalo ko sambung master or jadik lecturer kat UIAM Kuantan, insha Allah ko akan merasa ye jepah~ huhu

Jepah said...

>>>szakif:
aku sempat la tgk bangunan KAHS naik... aku tau sal bangunan KOS tu...
tp, kalu ko x pindah ke Kuantan, aku xknal la ko,kan? =p

lecturer? hahahaha... x minat...
master? oversea... insyaALLAH...