Saturday, February 28, 2009

"Sharing Moment" with KAHS' Dean... (Part II)


Rasa-rasanya ramai yang tertunggu-tunggu sambungan entri ini. Maaf kerana agak lambat menyambung cerita. Ini bukan cerita rekaan. Ini adalah kisah benar. Tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka... hohoho...
"Tempat tu keras?"
"Ala Dr., bkn ke kawasan bukit. Mesti la keras."
"Ye la Dr., mesti tanah bukit mmg keras."
"Erm, kontraktor tu kata, ada satu batu besar yang sangat keras kat tapak tu. tak bleh nk alihkan dengan cara biasa. jadi, kene letupkan dengan bom la."
"ooo..."
p/s: begitulah kisahnya....
~nantikan kemunculan part III~

10 comments:

Liyana said...

jadi, adakah bunyi letupan yang saya pernah dengar dalam awal bulan ni datang dari tapak pembinaan KAHS???

la ada lagi sambungan cerita ni...
ye la, nantikan sambungannya...

Mohd. Ramadan said...

kat tepi jalan pun ader batu... haha

3p4h said...

Da ckp da.. Pandai wat gimik kt kluaran lps eh..

Erm, batu dlm kelas pn ada.. Susah nk pecahkan... He5...

Jepah said...

>>>liyana:
xtahu la.... hehehehe...

tp, smbungannya bukan lg psal bgunan KAHS la...

Jepah said...

>>>ramadan:
tp, batu ni sgt2 besar ye... =)

Jepah said...

>>.epah:
bukan gimik la... =p

batu dlm kelas lg la payah nk pecahkan... pkai bom pun belum tentu pecah... hahahahaha

azuwan said...

Dalam kelas mu tu ada batu ke ada emas? leh jual.

Eh...batu tu tak perlu dipecahkan. bleh wat hiasan untuk lanskap taman..Wah! cantik

Jepah said...

>>>azuwan:
mslhnya batu tu xla comel ngat pun... buruk je...
wat hiasan pun lum tentu org nk tgk...

3p4h said...

Btul tu azuwan, batu kt kelas ada hrganya tp x setanding emas n batu2 lain 2 la.. =P

Camne la agknya nk buat dgn batu 2. Tensennya, keras mengalahkan konkrit!

Jepah said...

>>>epah:
btol tu... xtau nk wat ape,kan?
tensen tol... huhuhu