Wednesday, April 8, 2009

Homeopathy???


"Banyaknya ubat mu Jep... mu sakit ke?"
"Dop la... Standby... Ni ubat-ubat biasa je... Ubat demam, selesema..."
"Ooo... Eh, mu pun makan ubat homeopathy?"
"A'ah... sejak dari kecil lagi... arwah ayah pengamal homeopathy. Siap buka mini klinik kat rumah"
"Ooo..."
"Jep pun blajar gak sikit-sikit pasal homeopathy ni... Sebab tu bawa ubat ni. Untuk kegunaan sendiri. Standby kalau2 rasa tak sihat..."
Pernah x kamu mendegar pasal perubatan homeopathy? Tentu pernah,kan? Homeopathy juga merupakan perubatan alternatif di samping perubatan moden yang ada pada hari ini. Nak tahu lebih lanjut, search la kat google ke... yahoo ke... hahaha... (malas wat pautan)...
Umie pernah menyuarakan hasrat supaya aku belajar perubatan homeopathy. Sambung cita-cita arwah ayah. Aku berminat tetapi aku tidak dapat memberikan kata putus kepada Umie. Mungkin aku akan fikirkan selepas aku grad 2 tahun lagi.... InsyaALLAH... =)
p/s: musim-musim exam ni, jangan tensen2 ye... (padahal aku pun tensen... kihkihkih)

4 comments:

Liyana said...

ye, jangan tensen2...
hidup mesti happy...
hadapi exam dengan gembira...

Mohd. Ramadan said...

aku selesema.. nak ubat sket..
takkan simpan jer kot??
bkak la klinik percuma..

"BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"

hehehehehehehe...

Jepah said...

>>>liyana:
enjoy your life... hohohoho...

Jepah said...

>>>ramadan:
selesema erk? ciannyer... meh cni meh... aku bg ubat...
hahahaha..
buka klinik percuma... byk duit aku... ape kate ko yg invest? =p