Saturday, May 23, 2009

Awas... Tiada bonggol lagi di hadapan...



Awas... Tiada bonggol lagi di hadapan... Bonggol di pintu masuk utama UIAM Kuantan telah di buang entah ke mana... Sebab di buang? Entah la... Aku pun tak tahu. Mungkin untuk mengelakkan bonggol-bonggol itu rosak di heret oleh lori-lori besar dan berat yang keluar masuk untuk kerja-kerja pembinaan... Such a waste,kan? Dah pasang, pastu buang... hmmm......

p/s: will be away from 23-29 May 09

6 comments:

~ MAR ~ said...

bagus la dh xde..
rosakkn kete org je kalo ada..~

3p4h said...

Ko ni ptut bsyukur la bro.. Bole la kita nk speed up kt pak guard tu =P Ha5... Xda la susah2 nk stop, gedebak gedebuk..

Mohd. Ramadan said...

ni laporan Jep.. haha.. wartawan khas dari JKR sempena pembinaan bgnan KAHS.. kah3x..!

Jepah said...

>>>mar:
a'ah... suke tgk bonggol tu dah xde..

Jepah said...

>>epah:
jom rempit...

Jepah said...

>>>ramadan:
hehehe...