Friday, May 1, 2009

My "Dumbell"... hahaha


Aku pun xtau dah berapa kali gambar anak sedaraku yang ini masuk dalam blog aku ni... huhuhu.. Namanya Nor Azwani. Berusia 1 tahun 6 bulan. Beratnya 14.5kg. Dia ni la yang jadi "mangsa" aku untuk bersenam. Inilah "dumbell" aku kat rumah waktu cuti ni... Mengangkatnya yang berat memang sesuai untuk senaman tangan dan kaki. Lagi pun, dia memang suka sangat orang angkat dia... Lagi senang keje aku... hahaha.. (kejam tol aku... hahaha)
p/s: berat kot budak ni sorang... sama berat dengan anak sedaraku yang berumur 5 tahun... hahaha

8 comments:

shamel said...

Entah2 berat die da same dgn aku tak jep?

Jepah said...

>>>shamel:
lebey kurang la... hahaha

nadia said...

perghh,mmg berat.
lagi skit lg nk sama berat masa darjah satu.

WeBViDeOKLiP said...

berat 14 kg jer?
ringan2
hehehe

Jepah said...

>>>nadia:
mmg berat pun...

Jepah said...

>>>webvideoklip:
ringan ke utk budak baru stahun lebih? da nk obese da tu... huhuhu

3p4h said...

Berat gile! Apa dia mkn? Oit pak dietitian, kawal2 la ank sdara 2 mkn =P He5....

Jepah said...

>>>epah:
da xleh nk kwl dah... huhuhu...