Wednesday, June 24, 2009

Am I serious person?


"Jep, senyum la sket... serius je muka tu..."
"Jepah, aku takut la nk tegur ko bile ko wat muka serius..."
"Aku takut la tengok muka ko yang serius... aku suka bila ko senyum..."

The statement above is some of the statement I got from some friends about my facial expression. Yes... My face looks serious when I in normal mode which means when I didn't talk to anybody and I'm doing my own work. The "serious" facial expression is my normal part of me. That's why some people said that I'm sombong, berlagak not friendly and many more... But I just said that they must know me first. Don't judge me by my facial expression. If you know how "crazy" I am, then, you will know me better...

Apa-apa pun, aku tetap aku... =)

4 comments:

Szakif said...

mula2 aku kenal ko masa meeting iquest aku dah cop ko "mamat ni apa masalah dia?" kot. haha.. tapi aku dah tahu la nape ko macam tu sebenarnye pas ko terangkan :)

kita tak boleh elak drpd menilai orang daripada pandangan pertama, tapi kita boleh elak drpd menghukum dia.

Jepah said...

>>>szakif:
masalah besar tuh mase meeting... hahaha...

btol2x...

shamel said...

Hahaahaa, aku tergelak gle bace komen zaki.
Aku plak, ble mula2 knal jep time..err..ble jep? klas english kat matrik kot, aku cop "Mamat ni..tak boleh didekati." hehe.

Jepah said...

>>>shamel:
hahaha... mase tu aku baru nk knl2 ngan dak sc bio... =p