Monday, June 22, 2009

Anak Wayang... antara realiti dan fantasi...


Pasti anda pernah dengar tentang rancangan realiti TV yang terbaru ini. Anak Wayang. Aku pun pernah mengikuti Pentas Anak Wayang beberapa kali. Ada yang betul-betul berbakat dan ada yang hanya nak mencari publisiti murahan. Maaf kerana aku mengatakan ini. Ini adalah apa yang aku nampak. Aku juga pernah melihat profil peserta-peserta Anak Wayang ini. Antara yang dipaparkan dalam profil Anak Wayang adalah watak yang diinginkan. Tetapi, aku amat-amat terkejut apabila melihat profil salah seorang peserta perempuan kerana watak yang dia inginkan ialah PELACUR!!! Tolonglah. xde watak lain lagi ke yang lebih baik... Banyak lagi watak dalam dunia ni yang boleh ko lakonkan la... Maaf tetiba emo di sini...
Akhir kalam, majulah sukan untuk negara... Pesanan daripada Jepah yang suka mengarut... =)

4 comments:

ainShahajar said...

watak pelacur tu mencabar kunun nye

ee...dia takde mak bapak ke..jg la maruah mak ayah kalo tak mo jg sendiri punya pun

emo gak nih

Jepah said...

>>>ain:
mencabar ape plak? watak murahan giler tu... ape la x btol sgt...

erm... btol2x...

3p4h said...

Hahaha....Aku xpnh tgk pn... Lalala... Nak blakon gk la!

Jepah said...

>>>epah:
ko nk watak ape? lelaki jambu? hahaha...