Tuesday, June 30, 2009

I LOVE Holidays!!! yeah...


Tik... tik... tik... pejam celik pejam celik... tido bangun tido bangun... sedar tak sedar dah 2 bulan lebih aku bercuti dalam cuti semester ni. Banyak aktiviti yang telah aku lakukan sepanjang cuti kali ini. Aku sangat-sangat seronok bercuti sehinggakan semangat untuk pulang ke UIA langsung tiada. hahaha... I LOVE holidays!!! Nape la kejap sangat cuti... hihihi... =)

8 comments:

Liyana said...

I love holidays...
but I don't like a long break...
oooo, takde semangat nak balik Kuantan ye...

Jepah said...

>>>liyana:
i love both... hahaha...
mmg xde semangat pun nk start sem baru... huhuhu..

Liyana said...

jangan malas2...
moga jepah ada mood nak balik Kuantan...
ingatlah barang2 anda di sana...
=))

Jepah said...

>>>liyana:
hehehe... tetap xde mood... hahaha

ainShahajar said...

at least kamu dah wat bnyk aktiviti

bgos2.. dah2 la tu cuti... budak sekolah pun rajin sekolah

Jepah said...

>>>ainshajar:
tu budak sekolah... bukan dak universiti... hahaha

shamel said...

Kalau aku la kann, ble rase malas nk masuk sem je kann, aku kann, pikir bangunan baru. Haaa.. amat memotivasikan diri. hahaha!

Jepah said...

>>>shamel:
aku pk bgunan baru pun wat pe...
hahaha