Saturday, September 5, 2009

Exam Period...


Pejam celik. Pejam celik. Dah masuk hari ke-15 bulan Ramadan yang penuh dengan keberkatan ini. Begitu cepat masa berlalu. Ku mengharapkan baki hari yang tinggal untuk memperbanyakkan lagi ibadah kepada-NYA. InsyaALLAH...

Pejam celik. Pejam celik. Dah masuk minggu ke-9 dalam academic calendar semester ini. Baru aku perasan yang nota-nota aku masih lagi suci bersih. Putih berseri. Masih lagi kemas berada di rak. Mid-semester exam bakal bermula. Aku agak gembira kerana semester ini, hanya 5 subjek sahaja yang ada mid-sem exam. Alhamdulillah... Jadual exam? Tengok kat bawah:

AHS 3102: 7/9/09
AHD 3133: 10/9/09
AHS 4011: 11/9/09
AHD 3113: 1/10/09
AHD 3123: will be determined later

Tapi, aku belum melakukan apa-apa persediaan lagi untuk exam. Hahahaha. Entah kenapa terasa diri ini begitu malas sekali untuk mengulangkaji pelajaran. Exam makin dekat, semangat nak study belum ada. Erm... Aku kena kuatkan diri. Paksa diri, jangan manjakan diri. Chaiyok Jepah... Gambate... Aja-aja fighting!!! =)

2 comments:

::Mish ShaZz:: said...

jom start study..gud luck ye

Jepah said...

>>>mish shazz:
jom study... =)