Monday, September 14, 2009

Home Sweet Home...


Cuti datang lagi.... Raya bakal menjelma... Ramadhan bakal menutup tirainya... Alhamdulillah, aku telah selamat pulang ke rumah semalam.

Perjalanan semalam dengan menunggang motorsikal agak memenatkan. Mungkin kerana tidak cukup tidur dan berpuasa. Jalan yang basah dan licin agak merbahaya. Salah seorang kawan yang konvoi bersama telah rebah di atas jalan raya apabila dia menekan brek untuk mengelak sebuah kereta yang masuk simpang. Mujurlah tiada kecederaan yang serius.

Kumpulan konvoi kami seramai 5 orang. Arif berhenti di Kemaman. Chinok berhenti di Marang. Aku, Fizie dan Mizi meneruskan perjalanan ke Kuala Terengganu dan terus pulang ke rumah masing-masing. Setelah 3 jam lebih menunggang motorsikal, akhirnya aku tiba di rumah. Penat seluruh badan.

Sungguh seronok berada di rumah. Yahoo... Namun, keadaan rumah agak sunyi kerana hanya aku dan umie yang berada di rumah. huhuhu...

p/s: Persiapan raya tahun ini biasa-biasa je...

6 comments:

biLa aKu muLa mEmbEbeL.. said...

wow..
konvoi motor..seriously nak!

Jepah said...

>>>jawahir:
nak join? bulih2x...

biLa aKu muLa mEmbEbeL.. said...

tanak r join korang..
lelaki smue kot..
tp nak konvoi motor ramai2..
n perempuan..
hehehe~

Jepah said...

>>>jawahir:
erk?
xpe2... kami lelaki... laju... =p

ainShahajar said...

mmg tak sabar nk raye.. tambahkan amalan di sisa2 ramdahn nih

Selamat hari raya aidilfitri!!
!

Jepah said...

>>>ain shajar:
Selamat hari raya jugak... =)