Saturday, September 19, 2009

Salam Aidilfitri...


Salam Aidilfitri diucapkan kepada semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Semoga Ramadhan yang telah dilalui memberi sribu dan sjuta makna buat kita semua. Semoga segala amalan soleh yang dilakukan diterima disisi ALLAH. InsyaALLAH...

Bersempena hari yang mulia ini juga, saya dengan ini ingin memohon sejuta kemaafan daripada semua kenalan saya (keluarga, kawan-kawan, sahabat-sahabat, rakan-rakan dan semua yang mengenali diri ini). Ampunkan salah dan silap saya sepanjang perkenalan kita. Maafkan andainya pernah terkasar bahasa, terasa dihati yang lara, terketuk kat kepala, terdiam seribu bahasa, terumpat tak sengaja dan apa-apa sahaja yang sewaktu dengannya. Halalkan makan minum saya. Halalkan sekiranya ada hutang yang tak disedari. Ampun dan maaf sekali lagi.

Akhir kata, selamat hari raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. =)

p/s: jemputlah beraya kat rumah ye... =)

2 comments:

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

Ok.. Jep..
After all we've been through for years, ak pon mintak maaf.. Mayb byk kot dosa aku kat ko.. yerla.. outspoken sumtyme may offence people ryte..?? either purposely or not.. hihi..

kalo ader terkata blakang (but ak rasa mcm da kurang dah).., pastu ader termarah.. or ada ter 'emos'.. i am indeed very2 sorry k..

Kalo aku gune brg2 ko, halalkan la eh.. (ak byr tau!!.. HAHA..)

N kalo ko ade silap dan salah.. ak dah maafkan.. ko gne brg2 aku pun,. aku dah halalkan.. (free jer)

Jumpe naty lepas ry.. ko dah suci dari dosa terhdp aku.. ibarat bayi yg beru menetas.. haha.. :p

Kalo da dpt byk duit ry, jgn lupe ber'shopping' di bee's shoppe yer!

p/s: ko maafkan aku tak??

Jepah said...

>>>ramadan:
pemohonan kemaafan diluluskan... =)