Tuesday, April 6, 2010

Holiday... again... =)

Alhamdulillah... Sudah tamat peperiksaan akhir semester untuk semester 2 sesi 2009/2010. Begitu cepat masa berlalu. Tamat sudah semester ke-2 aku untuk tahun ke-3 bergelar sebagai pelajar jurusan dietetik di bumi UIA Kuantan ini. Dah nak masuk tahun ke-4 rupanya. Masih banyak rasanya ilmu yang perlu dipelajari sebelum melangkah ke tahun akhir yang sudah pasti menjanjikan pelbagai cabaran dan dugaan.


Pasca peperiksaan, aku muhasabah kembali akan peperiksaan yang telah aku lalui sepanjang semester ini. Macam biasalah. Ada yang ok dan ada yang kurang ok. Apa yang aku pasti, aku telah berusaha. Hanya mampu berserah kepada-NYA.

Cuti panjang telah bermula dan kali ini cutiku diisi dengan praktikal di Jabatan Dietetik dan Sajian Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu. Praktikal selama 6 minggu bakal aku lalui untuk subjek Catering and Food Services Management. Walaupun aku akan memulakan praktikal tidak lama lagi, namun, aku akan ke Kota Kinabalu untuk bercuti selama seminggu termasuk masa perjalanan. InsyaALLAH...

Jadi, kepada semua yang akan bercuti, selamat bercuti. Kepada yang akan menjalani praktikal, selamat menjalani praktikal dan jangan nakal-nakal masa praktikal... hehehehe...

1 comments:

kumansakti said...

"amun, aku akan ke Kota Kinabalu untuk bercuti selama seminggu termasuk masa perjalanan. InsyaALLAH..."

-pergh.. nt blog untuk cost